Bakıyoruz. r10 veritabanı gitmeden önce bu konuda bir çok arkadaşa destek verdiğim bir konum vardı.


Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgililere de bakıyor musunuz