Merhaba arkadaşlar sitem aşırı cpu tüketiminden dolayı suspend yedi. Bu sürekli oluyor. Wp kullanıyorum. Wp-optimize eklentisi kullanıyorum ve sürekli de kontrol ettiğim halde sorun var. Acaba bu sorunu nasıl çözebilirim ? Optimize konusunda önerileriniz neler olabilir.
Duyarlı arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum arkadaşlar şimdiden çok teşekkür ederim.