ne oldu tuttumu arkadaslar
tek mactan yatmis oha

acedemica 1-1 bitmis
edit: napolide 1-1den 1-2 olmus yani X/2 olsa oda tuttu sayilir
Yuh diyorum başkada birşey demiyorum gerçekten yuh oynayan varsa sistem olarak kaldırdı parayı
akif07 ucundan kaçmış haa (:
aynen öyle oldu hocam ya valla