Ben hiç kimseye güvenmiyorum ve dinlemiyorum..Hepsi aynı yolun yolcusu medya,siyasi partiler vs.Hayattan soğudum resmen bunlar yüzünden,bize dinimizi gerçek manada yaşayıp uygulayan vatanı için canını esirgemeyecek adam gibi adamlar gerek.
Bugünlerde görülen 12 eylül davasına da inanmıyorum hep göz boyama.Halkın tepkisi olmasa iki sanığa da ceza vermezler bunlar.