kardeşim sen demoyu eksik kurmuşsun bu 1. si 2. si ben sana demoyu kurayım eksiklikleri gör dedim gidip sen eksik dosyaları kurmuşsun bu da 3 ve hala bana burda şaklabanlık yapıyorsun...
ve asla bir dolandırıcılık yok senin gibi asıl sahtekar insanların böyle aslı astarı olmayan konuları açarak hakkımda yargı yapamazsın buda 4 + benim kurduğum ve bir çok referansım sağlamdır:
http://tanriverdi.av.tr/ www.medefkon.com www.yavuz-pen.com www.ufukcan.com.tr www.2minsaatproje.com.tr www.dovizkuyumculuk.com www.mobilyafoni.com www.bahacicek.com www.avonurunsatis.tk www.herbalkilokontrolurunleri.com www.xlsmedikal.web.tr www.kolaykilokontrol.com www.cbcgroup.com.tr www.beyatligroup.com www.epodim.com www.eminsaygili.com www.realotokiralama.com/ www.kekillizuccaciye.com/
daha sayamadığım onlarca kurumsal kişisel referanslarım mevcuttur... ve bu kişiler değil de bir tek senin bu kadar nankörce ve asılsızca davranman akla mantığa ve vicdana sığacak gibi değil. umarım bu referanslarım oldukça oturmuştur...