XYU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim yaptığım demolar ortada. arkadaşın işini yarım teslim etmedim. sitenin tüm dosyaların orjinali bende ve asla bir hata yok yalnız bu şahsın suncusuna kurduğum zaman ajax çalışmıyor ve satın alma opsiyonu devre dışı kalıyor. ben ödemeyi iş bitiminden sonra alırım ki arkadaşa işi kurdum ödememi aldım sonradan o sorunlar var diye bana geldi ve bende uğraştım olmayınca sunucusunu değiştirmesini önerdim ama o ısrarla beni arayarak yapmamı söyledi o sunucuda olmayan şeyi nasıl yapabilirdim. ve kurduğum diğer müşterilerin siteleri çalışıyor... asla bir yanlış yoktur... o örnek siteleri şincelerseniz ne kadar sorunsuz olduğu anlaşılacaktır...
Kurduğum siteler çalışıyor derken hocam, diğer müşteri referanslarınızı özel mesajla alabilir miyim? Itrader sayfanızda göremedim de...
Tabii bu forumda da olmayabilirler ama öğrenmek istiyorum detayı alıcıydım çünkü.Ama bu mesajları gördükten sonra açıkçası çekindim haliyle insan olarak.