Kurulumunuz sorunsuz şekilde olmadıysa, söz vermediğiniz gibi işi teslim etmediyseniz bence bu işte terslik vardır, iki arkadaşı da tanımıyorum, bu Wordpress alışveriş sistemini almayı planlıyordum fakat bir terslik olduğunu düşündüm, arkadaşın yorumundan sonra.İşi eksik teslim ettiğinizi iddaa ediyor, şimdi bizim sistemlerimizde sorun olursa veya bir süre sonra hata verirse bize de mi aynı muameleyi yapacaksınız?
Yinede arkadaşın kurulumunu bekliyorum...
kardeşim yaptığım demolar ortada. arkadaşın işini yarım teslim etmedim. sitenin tüm dosyaların orjinali bende ve asla bir hata yok yalnız bu şahsın suncusuna kurduğum zaman ajax çalışmıyor ve satın alma opsiyonu devre dışı kalıyor. ben ödemeyi iş bitiminden sonra alırım ki arkadaşa işi kurdum ödememi aldım sonradan o sorunlar var diye bana geldi ve bende uğraştım olmayınca sunucusunu değiştirmesini önerdim ama o ısrarla beni arayarak yapmamı söyledi o sunucuda olmayan şeyi nasıl yapabilirdim. ve kurduğum diğer müşterilerin siteleri çalışıyor... asla bir yanlış yoktur... o örnek siteleri şincelerseniz ne kadar sorunsuz olduğu anlaşılacaktır...