privatethedawn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isterseniz diploma fotokopimizi de yollayalım size.
siz kendinizi nasıl bir mecra olarak görüyorsunuz?
neden sinir yaptınız anlamadım , halbuseki çok içten sormuştum belki beraber çalışabiliriz diye neyse bu muhabbetinizle seviyenizi belli ediyorsunuz zaten, müşterilerinizlede böyle mi konuşuyorsunuz? anlattığınız meblağlarda iş yapıyorsunuz ve böyle muhabbetiniz var neyse sizle ağız dalaşına girecek değilim zaten referansınızdaki oyunlarıda gördüm problem yok hepsi çakma ogame, size 200k üstü ücretlerde iyi iş bulmalar.