birader bak kurdun zaten öyle bir kurdun ki ne sepete ürün ekleniyor, resimler açılmıyor, sipariş verilmiyor. bir ton şey çalışmıyor. senin yüzünden bir sürü hit kaybettim. müşterileri kaybettim. sen dalga mı geçiyorsun benle. yani şimdi kurduğunda hepsi düzelecek mi aradan 8 ay geçti neredeyse neden bu zamana kadar kurmadın da şimdi kurayım diyorsun. kanıtı buraya koycam. bekle yedekleri yüklüyorum. kanıtı gördükten haksızsam beni süresiz banlasınlar. ben haklıysam sahtekar olduğunu kabul edecek misin?
çalışmıyor çünkü sana nedenlerini açıkladım sen bunu kabul etmiyorsun başka sunucuya geç çalışacak dedim ama sen hala anlamadın beni...