gel ben kurayım... ben kaçacak olsam burda olmaz demolarımı göstermezdim... ve ben sana özelden yazdım gel kurayım hatalarını gör dedim... ama sen hala bana çamur atmaktan kendini alamadın... demolar belli kurduklarım işin temizliği belli... sen hala burda konuşup duruyorsun bence artık sus ...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:10:43 -->-> Daha önceki mesaj 23:09:03 --
kanıt diye bir şey yok... ben sistemi kurdum kendine gerekenleri söyledim ama kendisi sağlamadı ve bana baltalama yapıyor. demolar mevcut... sahtekar olsam o demolar asla olmazdı... bu kadar dillendirilecek bir olay değilken böyle yapmasına anlam veremiyorum... şikayet edilmiştir zaten şahıs...
birader bak kurdun zaten öyle bir kurdun ki ne sepete ürün ekleniyor, resimler açılmıyor, sipariş verilmiyor. bir ton şey çalışmıyor. senin yüzünden bir sürü hit kaybettim. müşterileri kaybettim. sen dalga mı geçiyorsun benle. yani şimdi kurduğunda hepsi düzelecek mi aradan 8 ay geçti neredeyse neden bu zamana kadar kurmadın da şimdi kurayım diyorsun. kanıtı buraya koycam. bekle yedekleri yüklüyorum. kanıtı gördükten haksızsam beni süresiz banlasınlar. ben haklıysam sahtekar olduğunu kabul edecek misin?