hmmm özgün demedim ben zaten ama demekki tamam özgün değilsin ama bari çaktırma diyolar

Onun bir çağresine bakayım ben artık oyunların swf si hep botların aldığı yerlerde onlarıda kendi sunucuma çekmem gerekir mi yoksa resimler yeterli olurmu acaba