Malum kış geldi..Çelik bot arıyorum daha önce giyen varsa bilirler soğuğu geçirmiyor burnunda çelik var hiçbir şekilde zarar vermiyor.Denemek için balyozla vurdum hiçbirşey hissetmedim 41 numara arıyorum.Kahverengi tercihimdir