bildiğim kadarıyla yok. bir şirket 9 liraya taşıyordu türk. ama onu da geçirmiş gibisiniz. yabancı bir firmada olsaydınız yarım saat içinde domaininiz taşınırdı.

büyük ihtimalle ya ödeyeceksiniz yada düşüreceksiniz.