kulturkankiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm lütfen...
Pm cevaplanmıştır.

_SecreT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar öncelikle hayırlı işler bol kazançlar dilerim KESİNLİKLE MESAJIMI YANLIŞ ANLAMAYIN BALTALAMAK İÇİN YORUM YAPMIYORUM.

11 adet eklenti biraz fazla değilmi ? bu eklentileri kurduktan sonra sistem biraz daha hantallaşmazmı?
Merhabalar,

Öncelikle iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

Şöyle açıklamak gerekirse,

Seo eklentisi,
Ping eklentisi,
Sosyal medya eklentileri,
Sitemap eklentisi,
Google a özel eklentiler,
Bir kaç özel seo eklentisi daha ( bunlar kesinlikle ram veya cpu tüketen eklentiler değildir, )

kurduğum 11 eklenti genel olarak bu şekilde sadece konu eklerken ( 3 saniyede keleniyorsa 6 7 saniyeye çıkıyor bekleme süresi ) ping eklentisi devereye girdiği için bir kaç saniye gecikme oluyor onun dışında bir yavaşlık söz konusu değildir.