merhabalar öncelikle hayırlı işler bol kazançlar dilerim KESİNLİKLE MESAJIMI YANLIŞ ANLAMAYIN BALTALAMAK İÇİN YORUM YAPMIYORUM.

11 adet eklenti biraz fazla değilmi ? bu eklentileri kurduktan sonra sistem biraz daha hantallaşmazmı?