Cihazın adaptörü yoktur. Ekranına görüntü gelmiyor bir defa ekranı için tamir görmüş ekranı tekrar bozulmuştur. Ekranın sorunu bir kablonun bozuk olması gibi gözüküyor o sorunlu parçanın sağlamını yanında vereceğim.Cihazın sağında solunda ufak tefek çatlaklar vardır. Cihazın ekranı dışında herhangi bir parçası arızalı değildir, cihaz açılmakta ve windows açılış sesi duyulmaktadır.Pili bittiği için hemen kapanmaktadır.

Bir adet adaptör alıp kasa olarak kullanabilirsiniz. Diğer dizüstü cihazlardan birisinin adaptörü ile şarj edip yollayacağım.

Fiyat : FORUM DIŞINA SATILDI


http://img2.ressim.net/out.php/i6314...021-144818.jpg
http://img2.ressim.net/out.php/i6314...021-144837.jpg
http://img2.ressim.net/out.php/i6314...021-144845.jpg
http://img2.ressim.net/out.php/i6314...021-144855.jpg
http://img2.ressim.net/out.php/i6314...021-144903.jpg