Artık kimse (istisnalar haric) orjinal ürün almıyor bi orjinal urun 500 lira iken replikasi 50 lira oluyor


Ama saatlerin replika kullancısıyım hoş ve güzel replikasi bile orjinali nasildir bilinmez