halime şükretmem mi lazım? arkadaşlar bu google ya çok akıllı yada biz çok safız ...okadar ilgleniyoruz bu sitelerle 70 80 tık alıyoruz 3 4 dolar burakamlar amerikada da mı böyle acaba çok merak ediyorum ki böyle değildir. yoksa bu paraya kimse reklam almaz uğraşmaz da...