Konu
200 TL Param Var Napabilirim
21-11-2012, 20:21:44
#3
akafo
Artık kış geldi. 200 liraya r10 atkısı yaptırın kaçtane olursa burda satın. (atkı arıyorum ordan geldi bu fikir
)