arkadaşımın isteği doğrultusunda ilanı açtım, donanımlı bir bilgiye sahip değilim. fakat "temiz hiç açılmamış cihazın tezgahta satış fiyatı 300 tl" demişsin sıfırdan bahsediyosan
buraya bi bak derim, tamir için söylediklerine de hak veriyorum. Servis dışı yaptığında garanti gider doğru. Fiyat olarak kafasında şekillenenler olursa pmden dönüş yapabilir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:10:29 -->-> Daha önceki mesaj 00:46:36 --
maça gidiyorum diye ilanı acele açmıştım, @gelecekzaman dediklerine de katılıyorum. arkadaşa da durumu izah edip fiyatı aşağı çektim, hoparlöründe de bir sıkıntı yokmuş.