Çok sefillik içinde yaşamış, çok kişi arkasından vurmuş. Yoğun bakımdaydı öldüğüne üzüldüm. Haberlerde 2-3 gün önce izlemiştim, bir adam ölürse ortalığı karıştıracağım, çok şey gün yüzüne ççıkacak demişti. bakalım ne olacak

Allah rahmet eylesin.