Değişik bir yaklaşım ve değişik bir düşünce. Her türlü saygı duyarım.
Yazdığım işinde bilincindeyim. Çok basit veya çok zor diye asla nitelendirmedim.
Kimisine göre çok basit kimisine göre zor, kimisine göre ise imkansız bile olabilir.
Netice de bu kadar seçenek içinde benimde bütçem belirli olduğu için,
Kimisinin verdiği teklif uygun, kimisinin verdiği teklif orta düzey, kimisinin verdiği teklif ise çok fazla gelebilir.
Örnek vermek gerekirse, Siz 15.000 TL teklif vermiş olsaydınız. İlginiz için teşekkür eder, diğer arkadaşlara olumlu veya olumsuz iş sonunda dönüş yapacağımı söyledim. Ama sizin vermiş olduğunuz rakama direkt olumsuz bakardım. Çünkü böyle bir bütçem olmadı daha önce