Arkadaşlar çok az başvuru aldım desem yeri var. Şuana kadar 2 kişi PM'le bilgi verdi. İşin yapılışı ve fiyatı hakkında. Forumda daha fazla programcı olduğuna inanıyorum...
Lütfen yardımcı olun...