Dünya nüfusunun 1/4ü Rusça ve aynı Slavik ailesi dillerini kullanıyorken ve Yandex bu kesimin Google'ı kabul ediliyorken hiç şaşılacak bir durum değil bana sorarsanız. Gayet doğal bence.