phpClass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
otomatik açma, alma, gönderme bulundurmuyoruz. oyuncu açmadığı sürece el açılmaz.
her şeyi bota bağlarsak oyuncunun oyuna girmesinede gerek kalmaz..
aslında demek istediğim el açılması değil;çift diz,seri diz ve işle gibi 3 özellik.Bunu kendi yapmak isteyen kendi yapabilir tabi fakat bir seçenek olarak bulunması düşünülmelidir bence.

Bunları yazmamdaki maksat konu başında yazdığınız tavsiyelerin göz önünde bulundurulacağı ile ilgili not üzerinedir.

not:öm atmıştım ödeme konusunda dönüş bekliyorum.