Bunu müjde olarak nitelendirip sevinenleri anlayamıyorum bir türlü. Adamların yedekleri zaten bizim as takımdan daha pahalı. Tamam hadi bu turu geçtin yedekleri yenip öbür turlarda ne yapacaksın?