Bazı üyeler sırf konu altında polemik yaratmak için üyeler sanıyorum R10'a. Arkadaş ne istediğini gayet açık bir şekilde anlatmış. Hazır sistem üzerinde bu fiyata bana yardımcı olacak var mı diye? Foruma yaş sınırı değilde yaşına güvenip o cümleyi kurana zeka yaşı sınırı getirmek lazım.