Merhabalar R10 dan bir arkadaşa bu tema çalışmasını verdik ama kendisi kayıplarda hakkında - trader vermeden önce biraz daha beklemek istedim ama sonuçda işimiz gücümüz var ve birsürü zaman kaybettirdi bu arkadaş bize telefonlarına v.s. cevap vermiyor...

www.novagratrsatis.com bu temanın adını bilen, elinde var olan veya indirebileceğim link gönderebilecek arkadaşlar lütfen yardımcı olursa sevinirim.