victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
httpd.conf dosyası içindeki Defaultcharset UTF8 olan satırı sil.
saolun hocam bu dediginizide denicem ben kendim phpleri utfden ansi ye donustrdum duzelmisti konu kilitlenebilir.