Anlayışlı ve bilgili biri onunla bir işe başlayacağız son durumu tekrar sizinle paylaşacağım bunun gibisi az kaldı demedi demeyin
Elimdeki işi onur hocama verdim hasta olduğu halde gayet iyi bir şekilde ilgilendi ve işini düzgün bir şekilde yaptı herkesin onur hocama iş yaptırmasını ve sonucu kendi gözüyle görmesini istiyorum..

Arkadaşa kefilim beni tanıyanlar rahatlıkla iş yaptırabilir ki en az 5 arkadaşımın iş yaptıracağını tahmin ediyorum (:
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam
Konuyla alakalı pm gönderildi.
Özel mesajınız yanıtlandı.
Sınav yoğunluğum nedeniyle R10'a ayıramadığım vakit için özür diliyorum hepinizden, Allah'ın izniyle aralık ayında tekrardan diriliyoruz.