Samimi yazmış.

umrunda olurdum belki yanımda kalsaydın
hayatım hayatımda ellerimden kaydı
yüzüne bakamadım gözlerim yaşardı
belki böyle dağıtmazdım babam yaşasaydı


http://www.youtube.com/watch?v=B6_zYYdEGBU