sitem etmeyelim onlara. Onların yerine koyun kendinizi. Sırf bizim gibi köprü olarak kullananlar onların iş yogunlugunu arttırıyor ve belkide sırf bizim yüzümüzden fazlaca eleman çalıştırıyorlar.