Dün bi kupon yapıp 400tl kazandım sabah çekme talebinde bulundum hala bekiyor yazıyo normalde hemen atarlardı. aradım eft gibi kullandığınız için bi sonraki gün 6 dan sonra yatıcak dedi. Ben hep kupon yapıyorum ve 400tl olmasada 50-60tl gibi rakamları almada sorun yaşamadım.
Kısaca sormak istediğim misli.com'da param kalmaz değil mi?