S.Aleyküm ; HTC HD2 Leo T-Mobile Cihazim Satiliktir arkadaşlar , cihazda sorun problem tamir vs. hiçbirşey yoktur sıfırdan beri kullaniyorum yaklaşik 1 Senedir..

Cihazin garantisi YOKTUR, Kutusu Aparatlari Falan TAMDIR.. Eksiği yoktur

(Ekrandaki Cizik Jelatininin üstündeki ciziktir , Telefonun ekranında cizik vs yoktur ! )

Fiyat : 550 TL istiyorum.

Resimleri ;

http://i47.tinypic.com/r1a7f7.jpg

http://i45.tinypic.com/1zgddug.jpg

http://i45.tinypic.com/351whl1.jpg

http://i49.tinypic.com/30m02zc.jpg

http://i50.tinypic.com/2ue73hj.jpg

http://i48.tinypic.com/2hzpv10.jpg