Aforizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun zamandır deniyorsun madem 2012 yılı ıcın 2011 den arastırdıgın domainlerin akıbeti ne oldu .d Bu akıbetın degısecegıne yurekten ınanıyorsun heralde...
hocam aslında 2012de süresi dolanları da kaydetmiştim ama bilgisayar değiştirdim dosyaları yedeklerken kaybettim dosyayı yani boşuna hep boşuna