gullpasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi sunucularımızın sanal datacenter aracılığı ile barındırılmasını biraz açabilir msiiniz üstadım?
linki okuyacağım şimdi. çok sağolun.
https://www.r10.net/datacenter/918361...tinternet.html yardımcı olacaktır