Ozkula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ufak bir veri merkezinden bir şey elde edemezsiniz onun yerine kendi sunucularınızı sanal datacenter aracılığı ile barındırabilrisiniz

Datacenter kurmak için http://daghan.net/datacenter-kurulumu.dgn bir anlatım mevcut
kendi sunucularımızın sanal datacenter aracılığı ile barındırılmasını biraz açabilir msiiniz üstadım?
linki okuyacağım şimdi. çok sağolun.