bir aspx sistemde üyelik formuna, bayi seçeneği eklenicek, bir iki ayarlamadaha yapılacak, bugece çalışılması çok iyi olur, pm ile ulaşılınırsa memnun olurum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:59:29 -->-> Daha önceki mesaj 22:44:02 --
Yokmu bilen hiç