Elimdeki işi onur hocama verdim hasta olduğu halde gayet iyi bir şekilde ilgilendi ve işini düzgün bir şekilde yaptı herkesin onur hocama iş yaptırmasını ve sonucu kendi gözüyle görmesini istiyorum..
Arkadaşa kefilim beni tanıyanlar rahatlıkla iş yaptırabilir ki en az 5 arkadaşımın iş yaptıracağını tahmin ediyorum (: