Suan aynı cıhazı kullanıyorum 5 ay once 1100 tl ye almıstım.

Fıyat uygun pekı orjınal mı yanı ımeı sonradan atıldıysa o cıhaz oludur.

Sent from my BlackBerry 9780 using Tapatalk