Telif hakkı direk çıkıyor aslında bi konu yapıp video ekleyenler hangilerinin telif hakkı içerdiğini paylasabilir. Maclar kesinlikle sorun yaratıyor. İsler güçler sorun çıkarıyor benim gördüğüm.