Bir çok arkadas bilmez diye diyorum bazı videolar telif hakkı iceriri onun icin dikkatli olun ama mac v.s trt yayınlarında logoları kapatıp yayın yapmayı deneyin videoları indirmek icin güncel videoları falan bu siteyi kullanabilirsiniz...
http://tvarsivi.com