ilginiz için teşekkürler ama ekranı küçük olduğu için netbook düşünmüyorum. 15" ve üzeri ekranı olmazı lazım çocuklar çizgi film izleyecekler filmi görmek için ekrana yapışmalarını istemem
arayışım hala devam ediyor
yanlış görmüşüm pardon, ben netbook diye okudum ondan yazdım.