Hocam açıkcası ben ortamın daha çok basit kaldığı görüşündeyim. Ben daha çok bej tonlarında hem sade hem özel duran bir tasarımın çok hoş olacağını düşünüyorum. Hem baktınız PS3 işlemiyor açarsınız mis gibi cafe olarak işler gider

Şimdi daha çok aile veya kızlar yerine 12-20 erkek grubuna hitap etmiş gibi Gerçi müşteri portföyü öyle genelde ama ben tasarımın daha çok sade ve hoş durmasını sanki mekanın aileye uygun olduğunu belirtir gibi olmasını tercih ederdim

Hayırlı olsun dükkanınız bu arada hayırlı kazançlar