bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıyametin daha küçük alametleri görülmeye başlansada büyük alametleri görülmemekte. Daha güneş batıdan doğacak, Hz İsa gökten inecek. Deccal gelecek. Hz mehdi gelerek dini toparlayacak. İnsanlar hayvani yaşam sürecek. Ve bir Allah diyen kalmıyacak. Bir Allah diyen kaldığı sürece kıyamet kopmayacak. Hayvani yaşamdan kasıt şudur; insanlar artık sokakta çiftleşecek. Öyle bir hal olacak bu normal gelecek. Hatta deniliyor ki birileri sokakta çiftleşse ve de birisi gelip şu duvarın arkadasında çiftleşseniz olmaz mıydı dese Hz. Ebu Bekir Sıddik derecesine ulaşırmış. Yani bu tür batıl şeylere inanmamak lazım. Bir çok hadis-i şerif ve ayetler varken inanmak doğru olmaz.
Hocam bu başından beri böyle değil miydi sizce ? İnsanlar hayvanlar gibi yaşıyordu zaten ? Modern toplum bu. Din gelmeden binlerce yıl önce böyleydi zaten ? İnsanlar sokakta olmasa da dışarda gayet rahat çiftleşiyorlardı?