MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim için problem yok. Ben de şimdi buldum bu yazıyı. Fakat benim gözümde bilim, dinden üstündür.

Not: Bu yazının gerçekliğini bilmiyorum. Eğer bir bilim insanı yazdı ise kesinlikle inanıyorum ve o zaman diğer hiç bir şeye inanmıyorum. Ben 21 Aralık olayına inanıyorum demedim sadece paylaşmak istedim. Belki birilerinin işine yarar.
Hatırlar mısınız bilmiyorum ama illuminati de bu tip bir şey yapmıştı sayaç falan vardı. Millet korkudan işine, okuluna gitmemişti. Ne oldu sonra ? Fıss. Yine aynı milleti korkutmaya çalışıyorlar..