22 Aralıkta uplayacağım bu konuyu, çok zevkli bir gün olacak.
Benim için problem yok. Ben de şimdi buldum bu yazıyı. Fakat benim gözümde bilim, dinden üstündür.
Not: Bu yazının gerçekliğini bilmiyorum. Eğer bir bilim insanı yazdı ise kesinlikle inanıyorum ve o zaman diğer hiç bir şeye inanmıyorum. Ben 21 Aralık olayına inanıyorum demedim sadece paylaşmak istedim.
Belki birilerinin işine yarar.