SüleymanYılmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüş İstemişsin Görüş Belirttik .

iki soruma da cevap alamadım,
  • görüş istemişim görüş yok
  • bu bir dezavantaj mıdır