AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana çok kısa sürede geldiler, verdiler kartımı.

Ama köşede duruyor aynen, pek kullanacağımı sanmıyorum...

Hazır kartlardan birini bize vermeleri canımı sıktı. Adıma bir kart bile basılmamış. Üzerinde adım yok.
Size hızlı ulaşması için kartlara isim basılmıyor. Telefonla arayıp adınıza özel kart isteyebilirsiniz.

İlk başlarda biraz önyargılıydım ama gerçekten çok iyiler. Şuan aktif olarak kullanıyorum.

Yemeksepeti encard sahiplerine %20 iade ediyor sırf oyüzden almıştım ama diğer işlemlerim içinde kullanıyorum.