SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnekleri neden kendileri ile kıyas yapıyorsunuz anlamıyorum, ogame de yazı tabanlı şuan r10 da satışı yapılan mafia scriptide yazı tabanlı sizde mafia scripti nekadara yazdırılır? madem ogame den gidiyorsunuz değil o sunu hepsini ücretsiz kurabilirsiniz www.ribiru.com u incelemenizi öneririm.50-10-150k dan bahsedenler büyük ihtimalle dünya çapında tarayıcı oyunlarından bahsediyorlardır konuyu açan arkadaşın biranda bütün dilleri destekleyen milyon kullanıcılara ulaşacak bir yapıyı aradığını düşünmüyorum.
Neyse amacımız dışına çıkmayalım maksat gereksiz tartışmalar değil yapıcı fikirler
bahsettiğiniz mafia scriptinin amatörlüğüne bir bakın ne demek istediğimi anlarsınız.

bunun yanında ogame kurulumu tabi ki çok fazla maliyetli değildir. bu oyunu yapan bir firmanın birden çok branchi yoksa sizin verdiğiniz ribiru gibi emlak sitesi de yapar, e ticaret plaformu da yapar yapar da yapar.